Brood voor de frontlinie

Voor de oorlog in 2019 was Stichting Barnabas in Slovjansk en zo leerden we Peter kennen van de Good News Church in Slovjansk, vlakbij Bahmut in de Donbas. In Oost-Oekraine was het al jaren onrustig en Peter en zijn kerk reikten uit met missieposten in dit moeilijke gebied. Helaas heeft de invasie van vorig jaar alles veranderd en een totale oorlog het gevolg. Afgelopen 15 april was er nog een raketinslag in Slovjansk en ook leden van Peters kerk zijn omgekomen.

In 2022 hebben we met giften vanuit Nederland geholpen met evacuaties, brandhout, generator en kleding.

Op dit moment gaat Peter en zijn team elke dag met 200 broden naar kleine dorpen om mensen brood en levend brood te brengen. Dankzij steun van verschillende sponsors mogen ze dit al vier maanden doen!