Doneer

Ja, ik steun het werk van stichting Barnabas!

En draag bij om hulp, troost en bemoediging te brengen. Geef uw gift via iDEAL.

Doneren

Bankgegevens
U kunt natuurlijk ook zelf een gift overmaken naar NL71ABNA0545201071 t.n.v. Stichting Barnabas.

Machtigingsformulier
Structurele donaties zorgen ervoor dat wij een echt verschil kunnen maken. Wilt u doormiddel van automatische incasso stichting Barnabas maandelijks steunen? Download dan hier ons machtigingsformulier vul het in en stuur het naar ons op!

Schenkingen
Er zijn ook mogelijkheden voor periodieke schenkingen of om stichting Barnabas op te nemen in een testament. Meer informatie kunt u vinden bij Notariaat Kremer.

Paypal/Creditcard

Via Paypal kunt u eenvoudig doneren met uw paypal account of uw creditcard. Also for people outside the Netherlands.

Paypal

Stichting Barnabas is aangemerkt als ANBI (RSIN 804084671) waardoor uw giften fiscaal aftrekbaar zijn.