In actie voor Libanon

Deze maand, op 17 September 2023, gaan Bert, Ineke, Joel, Matthijs & Daeze naar Libanon. We willen graag Gods liefde delen met vluchtelingen en gezinnen in nood. Er is grote behoefte aan steun voor kwetsbare gezinnen voor basisbehoeften zoals eten, maar ook support voor onderwijs dat kinderen naar school kunnen. Voor veel syrische kinderen is dit vaak niet mogelijk. Helpen jullie mee?

Ja, ik help een gezin!

Voor €25 kunnen we een gezin helpen met een voedselpakket of een voedselbon waarbij de mensen zelf hun eten uitkiezen.

Doneer €25

Ja, ze mogen naar school!

Voor €15 krijgt een kind wekelijks bijlessen elke maand. Voor 150€ kan een student maand fulltime naar de middelbare school.

Kies zelf een bedrag

Je kunt natuurlijk ook gewoon een bedrag overmaken naar NL71ABNA0545201071, Stichting Barnabas, t.a.v. Libanon.

Op de plek van de explosie

Over Libanon

Libanon vangt nog steeds de meeste vluchtelingen op per hoofd van de bevolking. Protesten, de vrije val van de munt, stijging van voedselprijzen, corona, de explosie van 4 augustus en en torenhoge aanhoudende inflatie hebben het leven voor de syrische vluchtelingen en libanezen ondragelijk gemaakt.